duminică, 21 noiembrie 2010

Keisha Crowter - despre scurgerile de petrol din Golful Mexic


Ma bucur sa va vad pe toti fratii si surorile mele din Tribul Multelor Culori de aici din Elvetia. Acum cateva luni am fost la o alta conferinta in Arizona si am iesit la un moment dat afara sa-mi spun rugaciunea, asa cum fac in fiecare seara si mi s-a aratat ceva minunat, un oras foarte frumos, cerandu-mi-se sa merg in Elvetia pentru ca acolo oamenii doresc sa-mi asculte mesajul. Am incuvintat, iar dupa o saptamana am primit invitatii pe net pentru a veni aici. In aceasta seara, iesind sa-mi spun rugaciunea mi s-a infatisat orasul exact asa cum il vazusem in viziune acum cateva luni, stiind ca ma aflu in locul unde trebuia sa fiu.

Inca de cand eram mica am putut sa "vad" energia si spectrul culorilor din tot ce este viu, totodata putand comunica si cu animalele. Multi oameni ar considera acest lucru foarte special, dar de mica am stiut ca sunt foarte diferita, aceasta facandu-mi viata foarte dificila pentru ca nu eram ca toti ceilalti, normala. Am invatat multe lectii despre existenta din partea celor mai evoluati decat noi, lectii specifice pe care intr-o buna zi le voi preda celor din jurul meu. Multa vreme am crezut ca sunt "deranjata" mintal, pentru ca eram atat de diferita si auzeam voci spunandu-mi lucruri atat de importante, neantelegand de ce vedeam energiile, sau de ce puteam intelege animalele, si pentru o perioada foarte lunga am crezut ca nu-mi voi gasi locul in aceasta lume.

Dar cand am implinit 30 de ani, am primit un telefon din partea triburilor indigene din America de nord prin care mi s-a spus ca stiau ca am fost contactata de cealalta parte a "valului" inca de cand eram mica, si ca a sosit timpul sa devin cea care se va numi "Little Grandmother", sa devin saman si pastrator al intelepciunii. Totodata mi s-a mai spus ca mai sunt alti 11 oameni care au fost invatati aceleasi lectii, avand toti un rol foarte important de jucat pe Pamant in aceste timpuri.

N-am fost crescuta si educata sa comunic public, lucru care este inca dificil pentru mine, inca mai invat, dar am promis sa-mi indeplinesc misiunea cat de bine voi putea. Desi e dificil, am venit aici sa va comunic ceea ce am fost indrumata de cei de "dincolo", de catre Mama Pamant si de catre invatatorii poporului maias.

Acum multi ani pe Pamant s-a intamplat ceva incredibil. Polii s-au mutat, iar oamenii care traiau aici in acele vremuri erau atlantii, lemurienii si sumerienii. Erau oameni adevarati nu povesti, erau stramosii nostrii. Dupa ce polii s-au schimbat a inceput o era glaciara, ei trecand si prin aceasta faza, iar cand gheata s-a topit, apa a inceput sa le inghita pamanturile. Cand acest lucru s-a intamplat, acestia cu ajutorul diferitelor ambarcatiuni pe apa au inceput sa caute alte locatii din lume unde puteau sa o ia de la capat. Maiasii si indigenii din America sunt Atlantii, hawaienii si indonezienii sunt sumerienii, iar triburile din Noua Zeelanda sunt lemurienii. Gratie informatiilor provenite de la aceste triburi, invataturile anticilor au putut fi pastrate pana astazi, cerandu-li-se acest lucru de catre stramosii lor cu care sunt in permanent contact.

Toate profetiile lor ne comunica despre o perioada in istoria umanitatii cand polii se vor schimba din nou, iar aceasta perioada se intampla acum. In aceasta perioada magica, Mama Pamant va renaste redevenind Raiul care este cu adevarat. Noi va trebui sa ne mutam centru constiintei din minte in inima pentru a putea face fata schimbarilor. Ne vorbesc despre oamenii care vor veni pe acesta planeta, despre cei mai puternici dintre cei puternici, acesti oameni fiind cei care vor schimba constiinta din minte in inima schimband definitiv lumea. Acestia se vor numi "Tribul Multelor Culori", iar noi suntem acest trib. Suntem noi cei despre care se vorbeste in profetiile lor, noi suntem cei pe care i-am asteptat.

Schimbarea polilor este in plina desfasurare, nu este o poveste pe care indigenii spun ca se va intampla, ci se intampla in aceasta perioada. Nordul Nord nu mai are aceeasi directie, se schimba pe intreaga planeta. Iar polii nu se vor opri pana cand schimbarea nu este completa. Adevarul Universal pe care cu totii trebuie sa-l intelegem este ca Mama Pamant este sacra tuturor fiintelor, iar noi oamenii care o locuim nu vom fi lasati sa o distrugem. Si totusi suntem foarte aproape. Am infaptuit lucruri oribile pentru care nu avem raspunsuri, iar stiinta nu le poate repara. Noi suntem cei care trebuie sa ne schimbam felul in care percepem viata, nu sunt alti oameni care sa vina sa ne salveze, nu exista nici un "Salvator", suntem noi cei care trebuie sa ne salvam de constiinta noastra distructiva.

Stratul de ozon dispare incet dar sigur, temperatura planetei a crescut cu 2 grade, si desi acest fapt nu afecteaza corpul uman, animalele sunt afectate foarte mult. Temperatura apelor transmite informatii vietatilor din mari si oceane despre sezonul lor de imperechere. Pestii nu se mai inmultesc necesitand ape mai reci, in schimb ce meduzele care se imperecheaza cand apele cresc in temeratura, s-au inmultit exponential, ajungand ca apele, de exemplu in Marea Chinei, sa fie populate de un numar imens de meduze, pestii lipsind cu desavarsire. Doua grade permit insectelor si gandacilor sa traiasca inspre poli unde animalele de acolo nu au avut contact cu acestea pana acum, fapt ce a dus la decimarea acestora.

Noi, oamenii, suntem singura specie de pe Pamant care producem gunoaie si exista o cantitate imensa de gunoaie, in principal din plastic, cam la fel de mare ca statul Texas, care zace in Atlantic. O problema si mai serioasa este scurgerea de petrol din Golful Mexic. Este o situatie mult mai dezastruoasa decat se vorbeste. Este nevoie doar de 30 de zile de scurgeri petroliere ca intregul ecosistem din Golf sa fie distrus, si au trecut peste 90 de zile de cand au inceput scurgerile.INTREGUL GOLF MEXICAN ESTE MORT. Toata viata din acea zona este eliminata, inclusiv oxigenul din apa. Petrolul se deplaseaza mai repede decat pot balenele sa inoate, aceasta problema nemaiapartinand doar Golfului Mexic intrucat curentul din Golf se indreapta direct spre Europa, si e plin de petrol. Dedesuptul scurgerilor plutitoare de petrol e un spatiu mai mare decat muntele Everest, plin de petrol si gaze toxice. E destul de vast ca sa imparta America de Nord in doua parti. Chiar si daca o parte infima de gaz toxic se apropie de tarm, va distruge automat viata la tarm pe o suprafata de 20 de mile. Si asta in cazul in care este o cantitate mica, imaginati-va ce se va intampla in alte situatii mai dramatice.

Am distrus enorm si nu avem solutii de reparare. Cu toata stiinta din lume nu avem raspunsuri pentru a solutiona aceasta problema. Tot ce am facut noi a fost sa o distrugem pe Mama Pamant si totusi Ea ne da fiecare gura de aer, fiecare inghititura de apa si mancarea pe care o consumam, pentru ca NE IUBESTE. Trebuie sa relationam cu Mama Pamant, Ea e mama voastra. Legea universala spune ca Mama Pamant este sacra tuturor creaturilor, iar aceasta lege mai spune ca MAMA PAMANT VA CONTINUA, dar ca umanitatea va fi eliminata inainte sa o distruga. Acum cred ca intelegem intr-un final cat de importanti sunt urmatorii ani.

Polii deja se deplaseaza, Mama noastra va remaste, iar daca dorim sa mergem inainte cu Ea va trebui sa incepem sa traim si sa percepem viata prin inima. Cu cat iubesti mai mult cu atat devii mai inteligent. Este singura noastra sansa. Ce va spun acum nu este o poveste, se intampla cu adevarat, e real. Cati dintre noi nu trec ziua nici macar intrebandu-se ce se intampla cu adevarat in aceasta lume? In loc sa traim in frica, stramosii ne spun ca trebuie sa incepem sa traim prin inima. Daca vom trai in IUBIRE, VOM PRIMI RASPUNSURI DESPRE CUM SA NE SALVAM PLANETA, si atunci vom reusi sa ramanem aici. Daca nu vom face acest lucru copii nostrii nu vor avea un viitor si aceasta este cu adevarat situatia de fata.

In acest moment nu avem raspunsurile pentru a vindeca ranile produse Mamei Pamant, dar le vom primi daca vom incepe sa gandim cu inima in locul creierului. Noi suntem responsabili de a gasi solutii la aceasta problema pentru ca am ales sa venim aici in aceste timpuri, fiind cele mai puternice suflete care puteau popula planeta acum. Fiecare dintre noi ne-am nascut intr-o lume cu reguli si religii facute de om, dar acum trebuie sa admitem ca avem nevoie de mai mult, iar singura modalitate prin care ne putem schimba si salva intr-un final, este sa ne amintim CINE SUNTEM CU ADEVARAT. Am fost invatati ca Dumnezeu este in afara noastra, ca suntem oameni rai si pacatosi si ca trebuie sa meritam Raiul. Dar o sa va spun astazi ceva ce nu ar trebui sa uitati niciodata: VOI SUNTETI DUMNEZEU, SUFLETUL VOSTRU E DIVIN. Nu sunteti separati de Dumnezeu. Fiecare dintre voi detine marele EU SUNT, care este Dumnezeu parte din Marele Spirit. Dumnezeu nu este nici barbat si nici femeie, este Cunoasterea, este TOTUL, este Lumina, Iubirea si toata Creatia. Dumnezeu ne-a creat sufletul care traieste in fiecare dintre noi, suflet care a decis sa ne trimita aici in aceste timpuri. Voi ati ales sa veniti, intrebati-va de ce ati ales acest lucru. Marele vostru EU SUNT va are in grija aici, voi ati decis sa trimiteti o scanteie din voi aici pe Pamant si fiecare experienta pe care o aveti, fiecare interactiune pe care o aveti cu alte persoane, plante sau animale, sunt experiente pe care le primiti din partea MARELUI EU SUNT pentru a va maturiza. Asa ca nu sunt nici greseli, nici pacate, suntem aici pentru a invata. Viata pe Pamant este o scoala. Tot ce experimentam zilnic, fie ca pare bun sau rau, reprezinta o experienta pentru a invata si putem invata enorm din aceste experiente chiar daca par mai grele sau mai usoare.

sursa:http://www.youtube.com/watch?v=e9ty8Kl0Fq0&feature=related

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu