duminică, 18 aprilie 2010


Munay Ki

Ritualurile Munay Ki m-au fascinat. La inceput am fost sceptica cum ii sade unui cautator de raspunsuri… insa ceea ce am simtit in calitate de simplu observator,
mi-a depasit asteptarile, asa ca am decis sa fac Munay ki, si a fost superb! Toate cele 9 ritualuri au fost ca o calatorie spre mine insami, spre ceea ce simt …

Am trecut prin multe momente din trecut si inca de la primele initieri degetul meu aratator s-a incalzit incredibil de tare ca o arsura. Se spune ca voi putea face operatii energetice cu el…! Asa ca este un dar, un dar minunat pe care nu il pot controla inca… iar de atunci s-a mai activat de cateva ori asa ca astept cuminte intelesul aparte al tuturor trairilor din viata mea SF de care nu am cum sa ma plictisesc vreodata.

Maestrul a deschis si el o poarta catre mine, o poarta care are legatura cu cea care am fost dar si cu cea care am devenit acum. Sunt minunate aceste taine, aceste trairi si mi-am zis ca trebuie sa va scriu si despre Munay Ki.

Munay Ki este un cuvant de origine Quechua si inseamna ”Te iubesc” sau “Fii asa cum esti”. Aceste ritualuri initiatice sunt comune tuturor traditiilor samanice chiar daca ele sunt exprimate sub diverse forme si stiluri in culturi diferite.

Munay Ki reprezinta cele mai profunde si mai transformatoare ritualuri ce provin de la indienii Q’ero, samanii de nivel superior ai incasilor, care isi au originea in urma cu peste 30000 de ani la pastratorii intelepciunii din Himalaya, cunoscuti ca fiind poporul Laika.

Cele 9 ritualuri initiatorii au abilitatea de a transforma constiinta umana – prin modificarea matricei, modelului luminos al corpului nostru activand calitatea ADN-ului astfel incat imbatranim, ne vindecam si murim in mod diferit pe masura ce corpul nostru fizic evolueaza si devenim omul de lumina.

Profetiile vechi incase povestesc despre aparitia unui nou om pe Pamant – unul care va trai in afara fricii si isi va avea intrega forta in natura sa transcedentala, denumit homo luminosus. Munay Ki reprezinta codurile pentru acest om ce va aparea si va schimba modul in care traiti, va veti vindeca sau veti muri. Aceste coduri sunt transmise sub forma unor ritualuri energetice in sistemul chakrelor.

Atunci cand batranii Inca au adus in discutie transmiterea ritualurilor, o ingrijorare a aparut in special in ceea ce priveste Ritualul Creatorului. Ritualul Creatorului este cea mai puternica initiere energetica, el ne da puterea de a visa lumea in care sa traim, orice fel de lume. Vechile legende spun ca cel care detine aceste ritualuri poate sa mute muntii, si orice gand va avea acesta, rau sau bun, se va manifesta. Batranii Inca au concluzionat ca omenirea deja are puterea de a crea insa creeaza mai mult din frica.

Odata primite ritualurile, va incepe un proces de curatare a corpului nostru de lumina astfel incat “creatia” noastra sa se transforme in ceea ce ne dorim si nu in ceea ce nu ne dorim. Ei au inteles ca Pamantul se afla intr-un asemenea punct incat este cruciala transmiterea acestor marete ritualuri transformatoare in afara liniei lor, catre toata umanitatea. Lucrand cu aceste ritualuri si cu vindecarea pe care ele o aduc veti incepe sa eliminati energia densa, vechile traume si tiparele care va limitau, curatand astfel corpul vostru energetic si crecandu-va vibratia.
Veti fi conectati la energia mereu in expansiune a Universului pentru a va crea lumea, pasind in frumusete, integritate si determinare. Veti incepe sa vedeti cu intuitia si inima voastra. Viata voastra va deveni plina cu iubire, abundenta, sanatate si bucurie!


sursa: www.puterea prezentului.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu